5 یافته شگفت‌انگیز در مورد اینکه مردم چگونه لباس و کفش می‌خرند

بزرگت ترین درسی که میتوانید از یک نفر بگیرید گرفتن تجربه هاییست که طرف کسب کرده است.

یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

5 یافته شگفت‌انگیز در مورد اینکه مردم چگونه لباس و کفش می‌خرند

خرده‌فروشی دائماً خود را دوباره بازسازی می‌کند و شرکت‌کنندگان برای همگام شدن با آنچه که به نظر می‌رسد یک سری تغییرات حماسی در ترجیحات مصرف‌کننده است رقابت می‌کنند. برندهای پوشاک به‌ویژه روی قابلیت‌های خرید آنلاین و معرفی ویژگی‌های تعاملی که مکمل برنامه‌ها و وب‌سایت‌ها هستند، سرمایه‌گذاری زیادی می‌کنند. خرده فروشان و تولیدکنندگان با عجله محصولات جدیدی را عرضه می کنند تا همگام با رهبران مد سریع مانند Zara، H&M، و Forever 21 که هر هفته مدهای جدیدی را عرضه می کنند، همگام شوند.

اما آیا مصرف کنندگان واقعاً آرزوی همه این تغییرات را دارند؟ و کدام رویکردها می توانند در این محیط در حال تغییر رشد ایجاد کنند؟ بسیاری از تولیدکنندگان سعی می کنند با استفاده از داده های نقطه فروش به این سؤالات پاسخ دهند، که اغلب توسط خرده فروشانی که اطلاعات را جمع آوری می کنند فیلتر می شوند. پوشش رسانه ای، که تمایل دارد بر موارد جدید تمرکز کند. و فروش قبلی محصولاتشان که بازتاب گذشته است.

مرکز بینش
بازاریابی داده محور
علم داستان سرایی و عملکرد برند.
برای دریافت تصویری واضح تر و کامل تر، تصمیمات واقعی 1500 خریدار پوشاک و کفش در ایالات متحده را بررسی کردیم. ما از آنها در مورد همه چیز پرسیدیم، از انگیزه اولیه آنها برای خرید، خود سفر خرید و احساس آنها پس از خرید.

نتایج نشان داد که خرده‌فروشان باید فراتر از هیاهوی خرده‌فروشی نگاه کنند و در عوض روی جنبه‌های خاصی از رفتار مصرف‌کننده تمرکز کنند، اگر امیدوارند کسب‌وکار خود را بهبود بخشند و رشد را پیش ببرند. طبق تحقیقات ما، بسیاری از فرضیات در مورد انقلاب جاری در خرده فروشی، در واقع افسانه هستند.

در زیر پنج مورد از شگفت انگیزترین یافته های ما آورده شده است.

افسانه: خرید واقعاً به همه کانال تبدیل شده است.
واقعیت: اکثر سفرها هنوز هم به طور عمده تک کاناله هستند، اگرچه این در حال تغییر است.

کلمه کلیدی سال های اخیر همه کانال بوده است، به این معنی که تصور می شود مصرف کنندگان بازدید از فروشگاه و تعاملات آنلاین را در طول سفرهای خرید خود ترکیب می کنند. با این حال، در حالی که اهمیت omnichannel در حال افزایش است، مطالعه ما نشان می‌دهد که 83٪ از سفرهای خرید هنوز در یک کانال انجام می‌شود - عمدتاً در فروشگاه‌های سنتی، که تقریباً 80٪ از خریدهای پوشاک امروزی را تشکیل می‌دهند.

شرکت‌های پوشاک و خرده‌فروشان مستقل باید به تمرکز بر جذاب کردن فروشگاه‌های فیزیکی خود برای بازدید ادامه دهند تا در نهایت به مشارکت‌کنندگان مؤثرتری در نتایج مالی برندها تبدیل شوند. یکی از زمینه هایی که آنها در آن دنبال می شوند، شناخت مشتری است. سایت های آنلاین داده های زیادی در مورد خریداران دارند - از سلیقه آنها، همانطور که در خریدهای قبلی نشان داده شده است، تا اطلاعات جمعیتی و ترجیحات. با این حال، در یک فروشگاه، یکی از همکاران فروش سعی می کند سلیقه خریدار را در زمان واقعی حدس بزند. به‌عنوان راه‌حل، می‌توان از فناوری برای سفارشی‌سازی تجربه در فروشگاه استفاده کرد و مشتریان را تشویق کرد که هنگام ورود به گوشی‌های هوشمند خود انگشت خود را بکشند، به طوری که نمایه آنها می‌تواند برای تطبیق تجربه و پیشنهادات استفاده شود. فروشگاه ها همچنین باید خرید را به یاد ماندنی کنند - برای مثال از طریق نوشیدنی ها و سایر خدمات مهمان نوازی - و مشتریان را تشویق کنند تا معاملات خود را به صورت آنلاین انجام دهند.

افسانه: کانال فروش مهم نیست.
واقعیت: وقتی مصرف کنندگان به صورت آنلاین خرید می کنند، تمایل به خرید بیشتری دارند.

سفرهای خریدی که با خریدهای آنلاین به پایان می رسند، به طور متوسط ​​25 درصد سبدهایی بزرگتر دارند. هنگامی که شخصی ابتدا از یک فروشگاه فیزیکی بازدید می کند و سپس به صورت آنلاین خرید می کند، تأثیر آن بیشتر آشکار می شود: سبدها 64٪ بزرگتر هستند.

یکی از دلایل این است که حمل و نقل رایگان اغلب با حداقل اندازه سبد همراه است، بنابراین مشتریان اغلب موارد اضافی را برای رسیدن به این آستانه انتخاب می کنند. یکی دیگر از محصولات، گستره وسیعی از محصولات است که به صورت آنلاین و بدون نیاز به حمل موجودی در فروشگاهی با موقعیت عالی در دسترس است. علاوه بر این، ایجاد خریدهای فوری آنلاین از اطلاعات جمع‌آوری‌شده در مورد خریدار و ایجاد انگیزه برای اندازه‌های سبد بزرگ‌تر نسبتاً آسان است.

برای بهره مندی، خرده فروشان دارای فروشگاه های فیزیکی باید تلاشی هماهنگ برای هدایت مشتریان در فروشگاه به وب سایت خود برای خرید انجام دهند. این کاری است که Bonobos انجام می دهد: خریداران را تشویق می کند تا یک محصول را در فروشگاه های "بدون موجودی" خود تجربه کنند و سپس سفارش را به صورت آنلاین تکمیل کنند.

افسانه: خرید آنلاین در مورد رضایت آنی است.
واقعیت: سفرهای آنلاین معمولا طولانی تر از داخل فروشگاه هستند.

خرید با کلیک فرآیندی سریع به نظر می رسد. اما مصرف کنندگان در واقع زمان بیشتری را به صورت آنلاین نسبت به خرید در فروشگاه های فیزیکی صرف می کنند و توقف های بیشتری نیز انجام می دهند. در واقع، 57 درصد از سفرهای خریدی که با خرید آنلاین خاتمه می‌یابند، با نگاه کردن یک مصرف‌کننده به وب‌سایت دیگر (29 درصد)، یا بازدید از یک فروشگاه آجری (15 درصد) یا هر دو (13 درصد) شروع می‌شود. انجام معاملات آنلاین از طریق هر خرده فروش خاص. 43 درصد دیگر از سفرهایی که با خرید آنلاین به پایان می رسند، سفرهای یک مرحله ای هستند که با همان خرده فروش آنلاین شروع و به پایان می رسند.

این بدان معناست که خریداران آنلاین مقایسه‌های زیادی انجام می‌دهند، بنابراین خرده‌فروشان آنلاین باید سخت‌تر برای بستن سریع فروش خود در حالی که توجه مصرف‌کننده را جلب می‌کنند، تلاش کنند. آنها می توانند این کار را با ارسال فعال پیام های بازیابی سبد خرید یا ایجاد برنامه های وفاداری برای یک خاص انجام دهند
۰ ۰

ویژگی کفش مناسب، چطور یک کفش عالی انتخاب کنیم؟

پیدا کردن کفش مناسب آن هم بین کلی گزینه برای انتخاب همیشه کار آسانی نیست. برای اطمینان از اینکه کفش خوب و مناسبی انتخاب کرده اید، باید موقع خرید کفش دقت کنید که کفش از پاشنه تا انگشتان پا به درستی متناسب باشد و موقع قدم زدن و دویدن با آنها احساس راحتی کنید.علت سوزش پاها در شب

خرید کفش به صورت آنلاین هم به همین شکل است. بعضی از فروشگاه های آنلاین یک دوره آزمایشی ارائه می کنند که می توانید کفش را امتحان کنید و در صورت تمایل بخرید. فرقی نمی کند بخواهید یک جفت کفش بخرید یا پنجاه جفت؛ به هر حال باید با ویژگی های یک کفش مناسب آشنا باشید که ما در این مطلب به آنها اشاره می کنیم.

مقاله کامل اینجاست: کفش مناسب

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.