4 چیزی که مشتریان شما در یک تجربه مد خرده فروشی به دنبال آن هستند

بزرگت ترین درسی که میتوانید از یک نفر بگیرید گرفتن تجربه هاییست که طرف کسب کرده است.

دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

4 چیزی که مشتریان شما در یک تجربه مد خرده فروشی به دنبال آن هستند

فکر نمی‌کنید تجربه مد خرده‌فروشی تا این حد با سایر صنایع خرده‌فروشی متفاوت باشد، آیا؟ همانطور که می دانیم، با این حال، قدرت زیادی در مد وجود دارد. ما از آن برای بیان خود، جامعه خود و هویت بخشیدن به جوامع خود استفاده می کنیم. پس چرا از تجربه مد خرده فروشی همان انتظاری را داریم که از سایر تجربیات خرده فروشی انتظار داریم؟ پاسخ کوتاه این است که ما نباید.

خرید لباس جدید بسیار شبیه افزودن به هویت فرد است، بنابراین مقایسه آن با خرید مواد غذایی به سختی منصفانه است. من مطمئن هستم که برخی از مردم خرید مواد غذایی خود را بسیار جدی می‌گیرند، اما تجربه مد خرده‌فروشی نیاز به کمی بیشتر لمس شخصی دارد.

تصور کنید، یک مشتری بالقوه وارد یک فروشگاه مد رایج می شود و به دنبال گسترش کمد لباس خود با چند چیز است. بیشتر مردم می‌خواهند برای چند دقیقه مرور کنند، اما وقتی آماده هستند، می‌خواهند کسی فوراً ظاهر شود و کمک کند. کارکنان مد خرده‌فروشی باید آموزش دیده باشند که در آن حضور داشته باشند اما سرزده نباشند. یک خط باریک بین مفید و آزاردهنده وجود دارد. من فکر می‌کنم همه ما تجربه منفی فروشنده در تعقیب و گریز را داشته‌ایم که به آنها گفتی «فقط در حال مرور کردن هستید». هیچ کس از آن تجربه لذت نمی برد.

پس بیایید به تعقیب و گریز ادامه دهیم.

1. برای کمک، نه مانع
مشتریان می‌خواهند در زمان و مکانی که می‌خواهند به آنها کمک شود، آنها نمی‌خواهند مورد آزار، تعقیب یا آزار قرار گیرند. به این موضوع فکر کنید، خوش آمدگویی به مشتری در بدو ورود، ارائه کمک به آنها بسیار خوب است، اما وقتی می گویند "فقط در حال مرور هستند"، به آنها اجازه دهید مرور کنند. آنها را زیر نظر داشته باشید و در صورت نیاز و در صورت نیاز، آماده ارائه کمک بیشتر باشید.

2. اجازه دهید آنها را امتحان کنند
اگر چیزی از مطالعه معیار جهانی مد آموخته باشیم، این است که انسان ها موجوداتی لمسی هستند، آنها می خواهند پارچه ها و اقلام را لمس کنند، احساس کنند، و با آن ها کار کنند تا ببینند چه احساسی در برابر پوستشان دارند. مهم است که به آنها اجازه دهید این کار را انجام دهند. بیش از این، بسیار مهم است که به مشتریان اجازه دهیم اقلام را امتحان کنند تا به آنها ایده بدهیم زندگی با کالای آنها چگونه خواهد بود. به عبارت دیگر، تجربه مد خرده فروشی به تشویق تجربه لمسی نیاز دارد.

3. در صف های طولانی منتظر نمانید
هیچ‌کس نمی‌خواهد در صف‌های طولانی منتظر بماند، در حالی که فقط یک صندوقدار با تمام چک‌اوت‌ها سروکار دارد - این برای هر صنعتی صادق است، اما در صنعت مد دو برابر می‌شود، جایی که هر عنصر سفر مشتری باید به تجربه اضافه کند. شرم آور است که در مراحل پایانی اقامت مشتری در فروشگاه خود شکایت کنید. برای جلوگیری از انباشته شدن صندوقدار، مطمئن شوید که صندوقدارهای کافی برای خدمات رسانی به تعداد مشتریان باز هستند. بگذارید بفهمند که برایشان ارزش قائل هستید!

4. یک تجربه مد خرده فروشی مناسب
(ببخشید جناس، من نتوانستم جلوی خودم را بگیرم.) درست مانند افرادی که می خواهند فقط زمانی که می خواهند به آنها کمک شود، و می خواهند محصولات را لمس و احساس کنند و امتحان کنند، مردم می خواهند این تجربه مطابق با نیازهای آنها شخصی سازی شود. در آخرین مقاله، مفهوم صداقت زیرکانه و صحبت کردن به نفع مشتری را مورد بحث قرار دادیم - اطمینان از اینکه آنها آنچه را که نیاز دارند دریافت می کنند. شخصی‌سازی تجربه مد خرده‌فروشی مشتری، کلید اطمینان از بازگشت آنهاست، این کلید ایجاد وفاداری و بازگشت کسب‌وکار آنهاست.

تجربه خرده فروشی مد چیزی بیش از خرید و فروش اقلام است: مد شخصی، گویا و بسیار انتخابی است. این باعث می شود تجربه مد خرده فروشی متفاوت و به طور بالقوه بسیار قدرتمند باشد.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.