من این وبلاگ را برای بیان تجربیات شخصیم ساختم و استفاده خواهم کرد.

بزرگت ترین درسی که میتوانید از یک نفر بگیرید گرفتن تجربه هاییست که طرف کسب کرده است.

یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

چه لباسی مناسب جلسات و دوره همی ها می باشد؟

فصل بهار زمانیست پر از فارغ التحصیلی، عروسی، و انواع گردهمایی های خانوادگی ، اما فهمیدن اینکه چه بپوشید می تواند مشکل باشد. وقتی نوبت به تصمیم‌گیری می‌شود که در یک جمع خانوادگی چه بپوشید یا دور هم جمع شوید، باید لباس مناسب بپوشید تا ظاهری شیک، منظم و با اعتماد به نفس داشته باشید.

 

قبل از انتخاب لباس آب و هوا را بررسی کنید

در فصل بهار، بسیاری از رویدادها در خارج از خانه برگزار می شود، اما حتی اگر آنها در داخل هستند، مهم است که مراقب آب و هوا باشید تا بتوانید مطابق با آن لباس بپوشید. آب و هوا را از قبل بررسی کنید تا بتوانید لباس خود را برنامه ریزی کنید، اما همچنین مطمئن شوید که روز را بررسی کرده و زمان روز را در نظر بگیرید. اگر مراسم از روز به شب می رود، باید مطمئن شوید که یک ژاکت یا چیزی برای گرم ماندن در طول شب به همراه دارید.

 

علاوه بر این، مهم است که به محل برگزاری و زمین توجه داشته باشید. خانم‌ها، این بدان معناست که اگر مراسم بیرون روی چمن یا در خاک برگزار می‌شود، نباید کفش‌های پاشنه بلند بپوشید. هیچ کس نمی خواهد در چمن یا خاک فرو برود. یک پاشنه بلوک یا گوه را امتحان کنید تا به شما قد بدهد. پاشنه ضخیم تر شما را از فرو رفتن در زمین باز می دارد و به عنوان یک امتیاز اضافی، این کفش ها معمولا راحت تر هستند.شما می توانید از کفش های چرم سورنا برای جلوگیری از به وجود آمدن مشکل استفاده کنید همچنین علاوه بر آن نیم بوت ها و بوت های چرم سورنا نیز می تواند برای زنان نیز مناسب باشد. همچنین اگر به فکر پوشیدن لباس بلند هستید، از زمین نیز آگاه باشید. هنگامی که در یک مکان در فضای باز هستید، لباس های بلند اغلب در قسمت پایین کثیف می شوند، بنابراین مطمئن شوید که با آن مشکلی ندارید.

 

هم برای آقایان و هم برای خانم‌ها، فقط به یاد داشته باشید که اگر بیرون باشید، کفش‌های شما احتمالاً به نوعی کثیف روی آن‌ها می‌شوند. برای ایمنی بیشتر، همیشه می توانید کفش های خود را از قبل با یک محافظ چرمی اسپری کنید تا کثیفی و کثیفی به راحتی از بین برود.

 

مطمئن شوید که راحت هستید

اعتماد به نفس بهترین اکسسوری است و اگر به لباسی که می پوشید اطمینان داشته باشید، به خودتان اطمینان بیشتری خواهید داشت. وقتی تصمیم می‌گیرید در یک گردهمایی خانوادگی یا دور هم چه بپوشید، می‌خواهید زیبا به نظر برسید، اما به بهای آسایش خود، ظاهر زیبا را انتخاب نکنید. مطمئن شوید که لباسی به تن دارید که هم ظاهر و هم احساس خوبی داشته باشد. اگر در کفش‌هایی که نمی‌توانید در آن بایستید، یا لباس‌هایی که خیلی تنگ هستند ناراحت هستید، زمان خوبی نخواهید داشت. مردم می توانند ناراحتی شما و/یا این واقعیت را که از خودتان لذت نمی برید احساس کنند، که می تواند آنها را از شما دور کند. فرض کنید شما از پوشیدن یک کلاه چرمی زنانه لذت میبرید پس از پوشیدن آن ترسی نداشته باشید اما دانستن اینکه کلاه چرم را با چی بپوشیم؟ هم نیز مهم است اما جواب دادن به این سوال هم میتواند برای زنانی که علاقه مند به پوشیدن لباس چرم هستند نیز کمک کننده باشد.

 

مطمئن شوید که لباس مناسب می پوشید، اما سعی نکنید در شب مهمانی کفش های نو بپوشید. لباس خود را زودتر از موعد امتحان کنید و مطمئن شوید که همه چیز مناسب است و احساس خوبی دارد. به این ترتیب دیگر نگران لباس خود نخواهید بود و می توانید روی لذت بردن از خود تمرکز کنید.

 

به لباسی که مورد تایید خانواده است بچسبید

هیچ چیز بدتر از این نیست که ساعت‌ها در کنار خانواده (یا دوستان) باشید و همواره درحال  جدا کردن لباس هایتان باشید. در طرف امن باشید و چیزی بپوشید که آنها را خشنود کند. برای عقل خود شماست.

 

شما هنوز هم می توانید مانند خودتان لباس بپوشید و فردیت را به یک لباس بیاورید، اما به صدای درونی گوش دهید. اگر می‌دانید که فردی در رویداد خانوادگی تأیید نمی‌کند، به سراغ گزینه دیگری بروید. شما مجبور نیستید برای محافظه کارترین فرد اتاق لباس بپوشید، بلکه جایی در وسط را هدف بگیرید. فقط ارزش شکنجه رو نداره. در برخی از مراسمات خانم ها علاقه مند به ست کردن با یکدیگر هستند و اینکه این ست کردن میتواند با ترکیب رنگ ها و یا لباس های مخصوص و ویژه باشد یکی از این ست کردن ها می تواند با لباس های چرمی باشد لزوما انتخاب شلوار یا کفش چرم زنانه برای ست کردن نیست شما میتوانید با خرید ست کیف و کفش چرم زنانه از سایت هایی مانند چرم سورنا یا سایت های مخصوص فروش محصولات چرم زنانه به انتخاب خود کمک کنید و گزینه های بیشتری را بررسی کنید.

 

_________________

 

هیچ چیز مانند لباس بدی که در آن احساس ناراحتی می کنید یا خانواده تان آن را دوست ندارند، حال و هوای خوب را از بین نمی برد، بنابراین این دستورالعمل ها را دنبال کنید تا بفهمید در یک جمع خانوادگی یا دور هم جمع شوید چه بپوشید. و به یاد داشته باشید، لباس خود را از قبل امتحان کنید تا در روز بزرگ دچار بحران کمد لباس نشوید.

۰ ۰

4 چیزی که مشتریان شما در یک تجربه مد خرده فروشی به دنبال آن هستند

فکر نمی‌کنید تجربه مد خرده‌فروشی تا این حد با سایر صنایع خرده‌فروشی متفاوت باشد، آیا؟ همانطور که می دانیم، با این حال، قدرت زیادی در مد وجود دارد. ما از آن برای بیان خود، جامعه خود و هویت بخشیدن به جوامع خود استفاده می کنیم. پس چرا از تجربه مد خرده فروشی همان انتظاری را داریم که از سایر تجربیات خرده فروشی انتظار داریم؟ پاسخ کوتاه این است که ما نباید.

خرید لباس جدید بسیار شبیه افزودن به هویت فرد است، بنابراین مقایسه آن با خرید مواد غذایی به سختی منصفانه است. من مطمئن هستم که برخی از مردم خرید مواد غذایی خود را بسیار جدی می‌گیرند، اما تجربه مد خرده‌فروشی نیاز به کمی بیشتر لمس شخصی دارد.

تصور کنید، یک مشتری بالقوه وارد یک فروشگاه مد رایج می شود و به دنبال گسترش کمد لباس خود با چند چیز است. بیشتر مردم می‌خواهند برای چند دقیقه مرور کنند، اما وقتی آماده هستند، می‌خواهند کسی فوراً ظاهر شود و کمک کند. کارکنان مد خرده‌فروشی باید آموزش دیده باشند که در آن حضور داشته باشند اما سرزده نباشند. یک خط باریک بین مفید و آزاردهنده وجود دارد. من فکر می‌کنم همه ما تجربه منفی فروشنده در تعقیب و گریز را داشته‌ایم که به آنها گفتی «فقط در حال مرور کردن هستید». هیچ کس از آن تجربه لذت نمی برد.

پس بیایید به تعقیب و گریز ادامه دهیم.

1. برای کمک، نه مانع
مشتریان می‌خواهند در زمان و مکانی که می‌خواهند به آنها کمک شود، آنها نمی‌خواهند مورد آزار، تعقیب یا آزار قرار گیرند. به این موضوع فکر کنید، خوش آمدگویی به مشتری در بدو ورود، ارائه کمک به آنها بسیار خوب است، اما وقتی می گویند "فقط در حال مرور هستند"، به آنها اجازه دهید مرور کنند. آنها را زیر نظر داشته باشید و در صورت نیاز و در صورت نیاز، آماده ارائه کمک بیشتر باشید.

2. اجازه دهید آنها را امتحان کنند
اگر چیزی از مطالعه معیار جهانی مد آموخته باشیم، این است که انسان ها موجوداتی لمسی هستند، آنها می خواهند پارچه ها و اقلام را لمس کنند، احساس کنند، و با آن ها کار کنند تا ببینند چه احساسی در برابر پوستشان دارند. مهم است که به آنها اجازه دهید این کار را انجام دهند. بیش از این، بسیار مهم است که به مشتریان اجازه دهیم اقلام را امتحان کنند تا به آنها ایده بدهیم زندگی با کالای آنها چگونه خواهد بود. به عبارت دیگر، تجربه مد خرده فروشی به تشویق تجربه لمسی نیاز دارد.

3. در صف های طولانی منتظر نمانید
هیچ‌کس نمی‌خواهد در صف‌های طولانی منتظر بماند، در حالی که فقط یک صندوقدار با تمام چک‌اوت‌ها سروکار دارد - این برای هر صنعتی صادق است، اما در صنعت مد دو برابر می‌شود، جایی که هر عنصر سفر مشتری باید به تجربه اضافه کند. شرم آور است که در مراحل پایانی اقامت مشتری در فروشگاه خود شکایت کنید. برای جلوگیری از انباشته شدن صندوقدار، مطمئن شوید که صندوقدارهای کافی برای خدمات رسانی به تعداد مشتریان باز هستند. بگذارید بفهمند که برایشان ارزش قائل هستید!

4. یک تجربه مد خرده فروشی مناسب
(ببخشید جناس، من نتوانستم جلوی خودم را بگیرم.) درست مانند افرادی که می خواهند فقط زمانی که می خواهند به آنها کمک شود، و می خواهند محصولات را لمس و احساس کنند و امتحان کنند، مردم می خواهند این تجربه مطابق با نیازهای آنها شخصی سازی شود. در آخرین مقاله، مفهوم صداقت زیرکانه و صحبت کردن به نفع مشتری را مورد بحث قرار دادیم - اطمینان از اینکه آنها آنچه را که نیاز دارند دریافت می کنند. شخصی‌سازی تجربه مد خرده‌فروشی مشتری، کلید اطمینان از بازگشت آنهاست، این کلید ایجاد وفاداری و بازگشت کسب‌وکار آنهاست.

تجربه خرده فروشی مد چیزی بیش از خرید و فروش اقلام است: مد شخصی، گویا و بسیار انتخابی است. این باعث می شود تجربه مد خرده فروشی متفاوت و به طور بالقوه بسیار قدرتمند باشد.
۰ ۰

5 یافته شگفت‌انگیز در مورد اینکه مردم چگونه لباس و کفش می‌خرند

خرده‌فروشی دائماً خود را دوباره بازسازی می‌کند و شرکت‌کنندگان برای همگام شدن با آنچه که به نظر می‌رسد یک سری تغییرات حماسی در ترجیحات مصرف‌کننده است رقابت می‌کنند. برندهای پوشاک به‌ویژه روی قابلیت‌های خرید آنلاین و معرفی ویژگی‌های تعاملی که مکمل برنامه‌ها و وب‌سایت‌ها هستند، سرمایه‌گذاری زیادی می‌کنند. خرده فروشان و تولیدکنندگان با عجله محصولات جدیدی را عرضه می کنند تا همگام با رهبران مد سریع مانند Zara، H&M، و Forever 21 که هر هفته مدهای جدیدی را عرضه می کنند، همگام شوند.

اما آیا مصرف کنندگان واقعاً آرزوی همه این تغییرات را دارند؟ و کدام رویکردها می توانند در این محیط در حال تغییر رشد ایجاد کنند؟ بسیاری از تولیدکنندگان سعی می کنند با استفاده از داده های نقطه فروش به این سؤالات پاسخ دهند، که اغلب توسط خرده فروشانی که اطلاعات را جمع آوری می کنند فیلتر می شوند. پوشش رسانه ای، که تمایل دارد بر موارد جدید تمرکز کند. و فروش قبلی محصولاتشان که بازتاب گذشته است.

مرکز بینش
بازاریابی داده محور
علم داستان سرایی و عملکرد برند.
برای دریافت تصویری واضح تر و کامل تر، تصمیمات واقعی 1500 خریدار پوشاک و کفش در ایالات متحده را بررسی کردیم. ما از آنها در مورد همه چیز پرسیدیم، از انگیزه اولیه آنها برای خرید، خود سفر خرید و احساس آنها پس از خرید.

نتایج نشان داد که خرده‌فروشان باید فراتر از هیاهوی خرده‌فروشی نگاه کنند و در عوض روی جنبه‌های خاصی از رفتار مصرف‌کننده تمرکز کنند، اگر امیدوارند کسب‌وکار خود را بهبود بخشند و رشد را پیش ببرند. طبق تحقیقات ما، بسیاری از فرضیات در مورد انقلاب جاری در خرده فروشی، در واقع افسانه هستند.

در زیر پنج مورد از شگفت انگیزترین یافته های ما آورده شده است.

افسانه: خرید واقعاً به همه کانال تبدیل شده است.
واقعیت: اکثر سفرها هنوز هم به طور عمده تک کاناله هستند، اگرچه این در حال تغییر است.

کلمه کلیدی سال های اخیر همه کانال بوده است، به این معنی که تصور می شود مصرف کنندگان بازدید از فروشگاه و تعاملات آنلاین را در طول سفرهای خرید خود ترکیب می کنند. با این حال، در حالی که اهمیت omnichannel در حال افزایش است، مطالعه ما نشان می‌دهد که 83٪ از سفرهای خرید هنوز در یک کانال انجام می‌شود - عمدتاً در فروشگاه‌های سنتی، که تقریباً 80٪ از خریدهای پوشاک امروزی را تشکیل می‌دهند.

شرکت‌های پوشاک و خرده‌فروشان مستقل باید به تمرکز بر جذاب کردن فروشگاه‌های فیزیکی خود برای بازدید ادامه دهند تا در نهایت به مشارکت‌کنندگان مؤثرتری در نتایج مالی برندها تبدیل شوند. یکی از زمینه هایی که آنها در آن دنبال می شوند، شناخت مشتری است. سایت های آنلاین داده های زیادی در مورد خریداران دارند - از سلیقه آنها، همانطور که در خریدهای قبلی نشان داده شده است، تا اطلاعات جمعیتی و ترجیحات. با این حال، در یک فروشگاه، یکی از همکاران فروش سعی می کند سلیقه خریدار را در زمان واقعی حدس بزند. به‌عنوان راه‌حل، می‌توان از فناوری برای سفارشی‌سازی تجربه در فروشگاه استفاده کرد و مشتریان را تشویق کرد که هنگام ورود به گوشی‌های هوشمند خود انگشت خود را بکشند، به طوری که نمایه آنها می‌تواند برای تطبیق تجربه و پیشنهادات استفاده شود. فروشگاه ها همچنین باید خرید را به یاد ماندنی کنند - برای مثال از طریق نوشیدنی ها و سایر خدمات مهمان نوازی - و مشتریان را تشویق کنند تا معاملات خود را به صورت آنلاین انجام دهند.

افسانه: کانال فروش مهم نیست.
واقعیت: وقتی مصرف کنندگان به صورت آنلاین خرید می کنند، تمایل به خرید بیشتری دارند.

سفرهای خریدی که با خریدهای آنلاین به پایان می رسند، به طور متوسط ​​25 درصد سبدهایی بزرگتر دارند. هنگامی که شخصی ابتدا از یک فروشگاه فیزیکی بازدید می کند و سپس به صورت آنلاین خرید می کند، تأثیر آن بیشتر آشکار می شود: سبدها 64٪ بزرگتر هستند.

یکی از دلایل این است که حمل و نقل رایگان اغلب با حداقل اندازه سبد همراه است، بنابراین مشتریان اغلب موارد اضافی را برای رسیدن به این آستانه انتخاب می کنند. یکی دیگر از محصولات، گستره وسیعی از محصولات است که به صورت آنلاین و بدون نیاز به حمل موجودی در فروشگاهی با موقعیت عالی در دسترس است. علاوه بر این، ایجاد خریدهای فوری آنلاین از اطلاعات جمع‌آوری‌شده در مورد خریدار و ایجاد انگیزه برای اندازه‌های سبد بزرگ‌تر نسبتاً آسان است.

برای بهره مندی، خرده فروشان دارای فروشگاه های فیزیکی باید تلاشی هماهنگ برای هدایت مشتریان در فروشگاه به وب سایت خود برای خرید انجام دهند. این کاری است که Bonobos انجام می دهد: خریداران را تشویق می کند تا یک محصول را در فروشگاه های "بدون موجودی" خود تجربه کنند و سپس سفارش را به صورت آنلاین تکمیل کنند.

افسانه: خرید آنلاین در مورد رضایت آنی است.
واقعیت: سفرهای آنلاین معمولا طولانی تر از داخل فروشگاه هستند.

خرید با کلیک فرآیندی سریع به نظر می رسد. اما مصرف کنندگان در واقع زمان بیشتری را به صورت آنلاین نسبت به خرید در فروشگاه های فیزیکی صرف می کنند و توقف های بیشتری نیز انجام می دهند. در واقع، 57 درصد از سفرهای خریدی که با خرید آنلاین خاتمه می‌یابند، با نگاه کردن یک مصرف‌کننده به وب‌سایت دیگر (29 درصد)، یا بازدید از یک فروشگاه آجری (15 درصد) یا هر دو (13 درصد) شروع می‌شود. انجام معاملات آنلاین از طریق هر خرده فروش خاص. 43 درصد دیگر از سفرهایی که با خرید آنلاین به پایان می رسند، سفرهای یک مرحله ای هستند که با همان خرده فروش آنلاین شروع و به پایان می رسند.

این بدان معناست که خریداران آنلاین مقایسه‌های زیادی انجام می‌دهند، بنابراین خرده‌فروشان آنلاین باید سخت‌تر برای بستن سریع فروش خود در حالی که توجه مصرف‌کننده را جلب می‌کنند، تلاش کنند. آنها می توانند این کار را با ارسال فعال پیام های بازیابی سبد خرید یا ایجاد برنامه های وفاداری برای یک خاص انجام دهند
۰ ۰